سیستم احضار آسانسور (آسانسور هوشمند)

فهرست مطالب و عناوین
سیستم احضار آسانسور هوشمند

سیستم احضار آسانسور یا به اصلاح در حالت کامل سیستم: آسانسور هوشمند یکی از امکانات خانه هوشمند کوباکو است که به آسایش و جلوگیری از اتلاف وقت ساکنین و کاربران یک ساختمان کمک می‌کند. احضار آسانسور به روشهای مختلفی از جمله تعریف سناریو، تعریف لحظه‌ی ورود به ساختمان و نمونه‌های مشابه دیگر کار می‌کند و علاوه بر ساکنین، برای راهنمایی و پذیرایی بهتر از میهمانان نیز اهمیت فراوانی دارد که آن را به یک امکان فوق العاده برای ساختمان های پرواحد تبدیل کرده است.

 

سیستم احضار آسانسور

 

 

“احضار آسانسور” در واقع یکی از آپشن های هوشمندسازی در ساختمان است که از نظر احساس آسایش در زندگی روزمره و صرفه جویی در زمان، به کاربران کمک قابل توجهی می کند. اهمیت کاربرد و اثر استفاده از سیستم احضار آسانسور مشخصا در مجتمع های مسکونی با تعداد طبقات زیاد حس می شود.

عملکرد این سیستم به این صورت است که کاربر با تخمین زمانی که جلوی درب آسانسور خواهد رسید، از قبل از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایلش لحظه ی سوارشدن به آسانسور را پیش بینی کرده و به برنامه می دهد (برای مثال از طریق سناریوی خروج در برنامه ی خانه هوشمند کوباکو) و در نتیجه هنگامی که در آن زمان تعیین شده جلوی درب آسانسور برسد، آسانسور فراخوانده شده و در آن طبقه حاضر است.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

چرا برای سیستم‌های هوشمندساز خارجی هزینه‌های گزاف بپردازید؟ کوباکو اولین تولیدکننده‌ی داخلی تجهیزات هوشمندسازی از سال 1388 با کامل‌ترین سبد محصولات در بازار و با بیش از 3000 واحد هوشمندسازی شده، برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در خدمت شماست. کافی‌ست همین حالا نام و تلفن خود را در باکس زیر وارد کرده یا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید.

 

کاربرد دیگر آسانسور هوشمند در پذیرش و هدایت مهمانان به واحد مورد نظر است که زمان و طبقه از قبل قابل برنامه ریزی است و هم در صرفه جویی در زمان و هم احساس آسایش و عدم سرگردانی مهمانان موثر خواهد بود.

 

بنابراین سیستم احضار آسانسور یا همان آسانسور هوشمند علاوه بر امکان استفاده در خانه و ساختمان ها، کارایی، زیبایی و طرافت در نگاه اول و قدرت مانور واحدهای مستقر در ساختمان های اداری را نیز به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

 

همچنین امکان دادن برنامه به آسانسور هوشمند (تعریف سناریو) در سوار کردن کاربران در زمان مشخص و هدایت به طبقات مورد نظر، از جنبه ی حفظ امنیت رفت و آمد در ساختمان هم حائز اهمیت است.

همچنین امکان لینک کردن برنامه ی زمان و حرکت و توقف آسانسور به “ریموت درب پارکینگ” و “کنترل تردد اتومبیل ها” وجود دارد؛ این موضوع در پارکینگ های طبقاتی مجتمع های بزرگ در هدایت شدن به طبقات هدف و استفاده از آسانسور بسیار موثر است.

 

آسانسور هوشمند

آسانسور هوشمند یک سیستم حمل و نقل بین طبقاتی منحصربه‌فرد است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، عملکرد و تجربه کاربری آسانسور ساده را بهبود می‌بخشد. این آسانسور از طریق یک سیستم کنترل مرکزی، به اینترنت و سایر سیستم‌های ساختمانی متصل می‌شوند و این امکان را فراهم می‌کنند که از راه دور کنترل شوند، عملکردشان بهینه شود و با نیازهای کاربران و ساکنین مطابقت داده شوند.

آسانسورهای هوشمند دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها هستند که آنها را از آسانسورهای معمولی متمایز می‌کند. برخی از ویژگی‌های اصلی این آسانسورها عبارتند از:

  1. امکان کنترل از راه دور: آسانسورهای هوشمند را می‌توان از راه دور با استفاده از یک برنامه تلفن همراه یا یک صفحه کلید لمسی (تاچ پنل) در داخل ساختمان کنترل کرد. این امکان را فراهم می‌کند که آسانسور را از هر نقطه در ساختمان فراخوانی کنید یا به صورت خودکار آن را به طبقه مورد نظر هدایت کنید.
  2. بهینه‌سازی عملکرد جابجایی بین طبقات: آسانسورهای هوشمند از طریق سیستم کنترل مرکزی خود، عملکردشان را بهینه می‌کنند. این سیستم می‌تواند زمان انتظار برای آسانسور را کاهش داده، مصرف انرژی را کمتر کند و عملکرد آسانسور را در شرایط اضطراری بهبود بخشد.
  3. مطابقت با نیازهای کاربر: آسانسورهای هوشمند می‌توانند با نیازهای کاربران مطابقت داده شوند. به عنوان مثال، می‌توان آنها را طوری تنظیم کرد که فقط برای افراد خاصی قابل استفاده باشند یا فقط به طبقات خاصی دسترسی داشته باشند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.