گزارش نمایشگاه میدکس 1402

فهرست مطالب و عناوین
گزارش نمایشگاه میدکس 1402

با گزارش نمایشگاه میدکس 1402 همراه کوباکو هستید. چهاردهمین دوره‌ی نمایشگاه میدکس (خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون) امسال از تاریخ 22 الی 25 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و علاقه مندان و صاحبان کسب و کار بسیاری در آن حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این بین اما امسال هوشمند سازی جایگاه والاتری به نسبت سالهای اخیر داشت….

 

گزارش نمایشگاه میدکس 1402

به رسم هر سال، نزدیک به انتهای دی، شاهد برگزاری نمایشگاه میدکس (خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون) بودیم که توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرد.

اما مهمترین نکته اینجاست که امسال با اختصاص بخشی از نمایشگاه به هوشمند سازی خانه و با گردهمایی و همفکری شرکت های مختلف در این زمینه، به نظر می رسد که قرار است در ارتباط با خانه هوشمند، به تحولی شگرف در صنعت ساختمان نزدیک شویم.

نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) یکی از رویدادهای مهم صنعتی برای فعالان این حوزه به شمار می ‌رود که شرکت ‌های تولیدکننده با حضور در آن، می‌توانند از بستر مهیا شده در راستای افزایش سطح تعاملات خود بهره‌مند شوند.

خانه هوشمند کوباکو به عنوان اولین شرکت تولیدکننده‌ی تجهیزات داخلی هوشمند سازی، با کامل‌ترین سبد محصولات خانه هوشمند و با جدیدترین تولیدات خود، امسال نیز به رسم سال های گذشته در نمایشگاه میدکس شرکت کرده و آخرین دستاوردهای خود در این زمینه را با علاقه مندان و همکاران به صورت اختصاصی به اشتراک گذاشت.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

چرا برای سیستم‌های هوشمندساز خارجی هزینه‌های گزاف بپردازید؟ کوباکو اولین تولیدکننده‌ی داخلی تجهیزات هوشمندسازی از سال 1388 با کامل‌ترین سبد محصولات در بازار و با بیش از 3000 واحد هوشمندسازی شده، برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در خدمت شماست. کافی‌ست همین حالا نام و تلفن خود را در باکس زیر وارد کرده یا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید.

 

محصولات و تجهیزات خانه هوشمند کوباکو

در جریان هر یک از نمایشگاه های ساختمانی که کوباکو به عنوان برند ملی و ایرانی تولیدکننده‌ی تجهیزات هوشمند سازی شرکت دارد، محصولات و تولیدات این شرکت از لحاظ کیفی مورد توجه حضار و مراجعین محترم قرار می گیرد.

در ادامه‌ی گزارش نمایشگاه میدکس 1402 نیم نگاهی به آخرین تجهیزات و محصولات کوباکو، که جهت معرفی بیشتر سیستم های هوشمند سازی در غرفه‌ی کوباکو قرار گرفته بودند، می اندازیم:

  • تجهیزات تابلویی هوشمند شامل ماژول‌های IO، وای فای، بلوتوث و همچنین ماژول هوم سنتر کوباکو (که سیستم امنیتی، وای فای و BMS را در کنار یکدیگر دارد)
  • تجهیزات سقفی و دیواری هوشمند شامل فرستنده‌ی IR (مادون قرمز مربوط به ریموت کنترل)، تاچ پنل و کنترل پنل مرکزی، ماژول نورپردازی، اسپیکرهای سیستم صوتی و…
  • آیفون هوشمند برای کنترل تردد و دسترسی از هر کجای دنیا که باشید
  • کلید و پریز هوشمند بدون رله که تحت شبکه و بر بستر سیم کشی هوشمند KNX قابل نصب هستند و از شیشه‌ی ضد خش و کیفیت ساخت بالا برخوردارند
  • کلید و پریز هوشمند رله‌ای که تحت شبکه و بر بستر سیم کشی سنتی (معمولی) قابل نصب و اجرا هستند و از شیشه‌ی ضد خش و کیفیت ساخت بالا برخوردارند
  • کلیدهای لمسی سنتی که بدون اتصال به شبکه‌ی هوشمند فعالیت می کنند، از شیشه‌ی ضد خش ساخته شده اند و کیفیت ساخت بالایی دارند
  • کلید و پریزهای سنتی از نوع مکانیکال با فریم شیشه ای نشکن که بر بستر هوشمند نیز قابل نصب و اجرا هستند و به دلیل شکل ظاهری مشابه با کلید و پریزهای هوشمند، در زمانی که نیاز به استفاده از آن ها دارید کمک کننده هستند
  • تجهیزات جانبی خانه هوشمند که شامل شیر برقی آب و گاز، سنسور سقفی 360 درجه، قفل دیجیتال و قفل مقابل برقی، سنسور حرکتی، منبع تغذیه و… می شوند

 

 

دستاوردهای نمایشگاه میدکس 1402

کوباکو از سال 1388 با تکیه بر دانش فنی مهندسین نخبه‌ی خود در زمینه‌ی برق و ساختمان و به پشتوانه‌ی تجربه‌ی بیش از 20 ساله‌ی مدیریت، هر ساله با تجهیزات و محصولات متفاوت و ابداعات نوین خود در زمینه‌ی هوشمند سازی خانه و ساختمان، در حال رقابت مستقیم و هم قدم با محصولات و نمونه‌های خارجی است.

این مسئله که بومی سازی محصولات هوشمند سازی به اهداف بلند مدت صنعت ساختمان کمک شایانی می کند موضوعی ساده و اثبات شده است؛ اما چیزی که حائز اهمیت است، تاثیری‌ست که هوشمند سازی بر سلامت محیط زیست و محیط زندگی شهر ما می گذارد.

با گسترش آپارتمان نشینی و ساخت خانه های مختلف و پر واحد و به دنبال آن، مصرف بیشتر انرژی، در بحرانی به سر می بریم که به نظر می رسد راه حل های نوینی همچون فناوری های هوشمند سازی خانه و ساختمان می توانند کمک بزرگی برای صرفه جویی در مصرف و هزینه های انرژی های غیرقابل‌بازگشت باشند؛ موضوعی که امسال نیز به رسم هر ساله در مرکز توجه شرکت کوباکو و دیگر شرکت های هوشمند سازی بود.

 

گزارش نمایشگاه میدکس 1402

 

همچنین در ادامه باید ذکر کرد که با توجه به استقبال بسیار خوب از نمایشگاه خانه‌ی مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون امسال، به نظر می رسد که موضوع زیبایی در عین کارآمدی در بین افراد جامعه در حال تکامل و شکل گیری است و فصل جدیدی در صنعت ساختمان کشور آغاز شده.

اما آن چه برای خانه هشمند کوباکو حائز اهمیت فراوان بود این مسئله است که نمایشگاه میدکس امسال به صورت اختصاصی روی هوشمند سازی خانه و ساختمان مانور داده بود و به همین دلیل، شاهد حضور قوی و پررنگ شرکت های خانه هوشمند در این نمایشگاه بودیم.

این مسئله که در نهایت منجر به بیشتر شناخته شدن و جای گرفتن فرهنگ هوشمند سازی به عنوان یک استاندارد ساختمانی در کشور می شود، در تبادلات مدیریت کوباکو با مسئولین و مدیران دیگر شرکت ها مشهود بود و بحث های مهمی پیرامون این مسئله شکل گرفت.

در کنار این موضوع اما با توجه به این که کوباکو اولین شرکت تولیدکننده‌ی محصولات هوشمند سازی خانه در ایران است و به خوبی از شرایط و مشکلات مربوط به این حوزه آگاهی دارد، به کمک متخصصین و نخبگان صنعت برق و ساختمان، دست به ابتکارهای جدید و اختراعاتی هم سطح با محصولات مشابه اروپایی زده که تمامی این محصولات در غرفه‌ی کوباکو حضور داشتند.

5/5 - (2 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.