گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان قم 1402

فهرست مطالب و عناوین
گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان قم 1402

شرکت خانه هوشمند کوباکو در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم که از تاریخ 2 الی 5 آبان 1402 در شهر نمایشگاهی استان قم برگزار شد، شرکت کرد. با گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان قم 1402 همراه کوباکو باشید….

 

ویدیوی نمایشگاه صنعت ساختمان قم

 

 

گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان قم 1402

کوباکو با کامل‌ترین سبد محصولات و تجهیزات هوشمند سازی در غرفه‌ی A7 سالن خلیج فارس هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم حضور یافت و به معرفی محصولات، امکانات و خدمات خود در زمینه‌ی هوشمند سازی به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم پرداخت.

کوباکو به عنوان تولیدکننده‌ی دانش‌بنیان با همکاری نخبگان صنعت برق و همراهی شما عزیزان از سال 1388 به هوشمند سازی واحدهای مسکونی، اداری تجاری و ویلایی مشغول بوده و تا به امروز بیش از 2000 واحد هوشمند سازی شده تحویل داده که تا به امروز با رضایت صددرصدی صاحبان خانه در حال استفاده هستند.

شرکت کوباکو در این نمایشگاه به مانند دیگر نمایشگاه‌های برگزار شده در سال جاری و سالهای گذشته، دستاوردهای متنوع و مهمی را کسب کرد. هم صحبتی با همکاران، دیدار مسئولین و همچنین دیدار دوباره‌ی نمایندگان و عاملیت های فروش کوباکو و بررسی فرهنگ هوشمند سازی و استفاده از آن به عنوان یک استاندارد در صنعت ساختمان، از موضوعات مورد بحث با همکاران و علاقه‌مندان بود.

 

 

نمایشگاه صنعت ساختمان قم که با حضور گروه‌های ساختمانی، دکوراسیون، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، مصالح و صنایع و کسب و کارهای وابسته به صنعت ساختمان برگزار می‌شود، فرصتی مناسب برای انتقال اطلاعات و برقراری ارتباطات موثر بین فعالان این حوزه و زمینه‌ساز همکاری‌های مشترک برای کسب و کارهای مرتبط با حوزه ساختمان‌سازی است.

 

نمایندگان و عاملیتهای فروش کوباکو در شهر تهران که در نمایشگاه حضور داشتند، از غرفه شرکت بازدید کردند و با محصولات و خدمات جدید کوباکو بیشتر آشنا شدند. این امر به افزایش آگاهی نمایندگان و عاملیتهای فروش از محصولات و خدمات کوباکو کمک کرد.

حاضرین در این نمایشگاه نیز از غرفه شرکت کوباکو استقبال فراوانی داشتند و با امکانات خانه هوشمند کوباکو و برتری ها و تمایزات این برند با دیگر برندهای بازار آشنا شدند. تقریباً تمامی بازدیدکنندگان از این که می‌توانند با استفاده از تجهیزات خانه هوشمند کوباکو و با صرف هزینه‌ی کمتری (به میزان قابل توجهی) به نسبت سیستم های خارجی، زندگی خود را راحت‌تر و ایمن‌تر کنند، ابراز رضایت کردند.

از اهداف مهم کوباکو که در بالا نیز توضیح داده شد، ترویج فرهنگ استفاده از فناوریهای هوشمند سازی در شهرهای مختلف است تا این فناوری و تکنولوژی تنها محدود به برخی از ساختمان ها در مرکز شهر نباشد و به زودی شاهد گسترش بازار آن باشیم.

حضور تکنولوژی و تجهیزات هوشمند سازی در شهرهای مهمی همچون شهر قم که جزئی از میراث فرهنگی و عقیدتی کشورمان هستند، به ترویج این فناوری و به نسبت، به رشد صنعت گردشگری و ساختمانی و بالا رفتن ارزش ساختمان ها کمک شایانی می کند.

 

گالری تصاویر

 

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.