گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 + تیزر و گالری تصاویر

فهرست مطالب و عناوین
تیم کوباکو در گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402

 

با گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 همراه مجله‌ی کوباکو هستید. بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان 1402 در تاریخ 12 تا 15 مرداد با برنامه ریزی و مدیریت اتاق تعاون ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سئول) برگزار شد.

شرکت دانش‌بنیان خانه هوشمند کوباکو نیز به رسم هر سال در این مراسم شرکت داشت و تولیدات و راهکارهای هوشمندسازی را با مخاطبان و علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

 

گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 | اهمیت حضور در نمایشگاه

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از جمله بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزارشده در زمینه‌ی صنعت ساختمان در ایران و خاورمیانه است که همه ساله، فعالان و علاقمندان حوزه‌ی صنعت ساختمان از نقاط مختلف ایران و تعدادی از کشورهای دیگر برای به اشتراک‌گذاری تجربیات، تولیدات، خدمات و محصولات خود و همچنین شناسایی بازارهای هدف بالقوه در آن شرکت می‌کنند.

 

 

نمایشگاه صنعت ساختمان 1402 در تاریخ 12 تا 15 مرداد با برنامه‌ریزی و مدیریت اتاق تعاون ایران با حضور 850 شرکت کننده از ایران و 18 کشور دیگر در زمینه‌ی ساخت و ساز از جمله خانه هوشمند کوباکو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، از یک طرف دست‌اندرکاران تولید و خدمات ساختمان و از طرف دیگر، مخاطبان آن‌ها هستند که شامل متخصصین، معماران، علاقمندان، مصرف‌کنندگان محصولات و خدمات این حوزه و همکاران در بخش‌های مختلف صنعت ساختمان بودند.

 

گالری تصاویر نمایشگاه صنعت ساختمان 1402

 

شرکت خانه هوشمند کوباکو امسال هم در یکی از به‌روزترین و جدیدترین حوزه‌های صنعت ساختمان یعنی هوشمندسازی ساختمان در نمایشگاه صنعت ساختمان 1402 حضور داشت و تولیدات، محصولات و خدمات سیستم هوشمندسازی کوباکو را در غرفه‌ی خود با مخاطبان و علاقه مندان به اشتراک گذاشت.

 

گالری تصاویر نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402

 

روند تعاملات و ارتباطات در نمایشگاه با دیگر فعالان حوزه

در ادامه‌ی گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 باید گفت در نمایشگاه امسال هم شرکت های مختلف فعال در زمینه‌ی هوشمندسازی ساختمان و خانه هوشمند حضور داشتند که به معرفی و عرضه ی محصولات خود پرداختند؛ البته بیشتر این شرکت‌ها به نوعی نماینده ی محصولات تولید خارج از ایران بودند.

خانه هوشمند کوباکو – که یک شرکت تولیدکننده‌ی دانش‌بنیان است – با ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های هوشمندسازی تولیدِ خود، حضور فعال و پررنگی در عرصه‌ی ارائه‌ی خدمات به علاقه‌مندان داشت و با استقبال بسیار مواجه شد.

کارشناسان و مدیران شرکت با حضور انبوه‌سازان، سازندگان و برخی از نمایندگان فروش خود در تهران و شهرهای مختلف، به تبادل و ارائه‌ی تجربیات به مراجعه‌کنندگان و علاقه‌‎‎‎‎مندان محترم حاضر در نمایشگاه پرداختند.

 

 

گزارش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 | دستاوردهای نمایشگاه برای کوباکو

در نمایشگاه صنعت ساختمان 1402، انواع محصولات مجموعه ی دانش بنیان خانه هوشمند کوباکو از جمله محصولات تابلویی (نظیر انواع ماژول های هوم سنتر، IO، IR، منبع تغذیه و…)، دیواری (نظیر انواع کلیدهای هوشمند و کلیدهای سنتی هوشمند لمسی تحت شبکه و…) و سقفی در غرفه ی کوباکو به نمایش درآمد و زمینه ی جدیدی برای شناسایی متقابل خدمات-محصولات و نیازهای به‌روز هوشمندسازی از سوی مخاطبان فراهم شد.

 

 

چشم انداز ارائه‌ی خدمات خانه هوشمند کوباکو

مجموعه‌ی خانه هوشمند کوباکو با نگاه رو به آینده و به روز جهانی سعی در به روز رسانی محصولات و خدمات خود و شناسایی نیازهای مخاطبان در حوزه های مختلف هوشمندسازی در ارتباط با محیط زندگی و صنعت ساختمان دارد.

در این راستا امکان سفارشی سازی برخی از محصولات مطابق خواسته و سلیقه ی مخاطبان ارجمند فراهم آمده است و این چشم انداز در هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سیستم هوشمندسازی کوباکو به صورت پررنگی در جریان است.

همچنین خدمات پشتیبانی خانه هوشمند کوباکو شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، گویای کیفیت رقابتی و به روز محصولات و سیستم هوشمندسازی کوباکو است که همواره ارائه‌ی بهترین کیفیت ممکن خدمات و محصولات به مشتریان را سرلوحه ی مسیر خود قرار داده است.

 

تیم کوباکو در نمایشگاه صنعت ساختمان
خانه هوشمند کوباکو، آرامش خانه‌ی تو

 

4.6/5 - (10 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. نمایشگاه امسال با اینکه خیلی گرم بود و واقعا فضای باز میتوست در مواقعی خیلی اذیت کننده باشه ولی بازدیدکننده های خیلی خوبی داشت و من واقعاً از بودنم لذت بردم. غرفه ها هم هر کدوم یه نوع خلاقیت جدیدی توی کارشون داشتن و از تنوعشون خوشم اومد.
    مشکل شلوغی و پارکینگ همچنان به چشم میاد و من واقعا سر این قضیه هر سال اذیتم و امیدوارم یه فکری بکنن چون کوچه های تنگ و پیچیده داخلشم کارمونو سختتر میکنه

    1. سلام و درود و ممنون از نظر شما. دقیقا همینطوره که فرمودید. با این که فضای باز گرمای اذیت‌کننده‌ای داشت؛ اما استقبال مناسبی از غرفه‌ها شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.