پرده برقی هوشمند

فهرست مطالب و عناوین
پرده برقی هوشمند

با استفاده از پرده برقی هوشمند از طریق نصب موتور پرده برقی پرده ها در یک خانه هوشمند می توانیم از مزایای یکپارچه سازی سیستم پرده های منزل با خانه هوشمند خود لذت ببریم و از روی تاچ پنل ها یا اپلیکیشن موبایل و یا کلید سنتی یا لمسی در داخل اتاق به پرده برقی هوشمند دستور بدهیم.

 

استعلام قیمت و خدمات کوباکو

شرکت تولیدی و دانش بنیان خانه هوشمند کوباکو با بیش از 14 سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت هوشمند سازی به عنوان اولین تولیدکننده‌ی ایرانی تجهیزات هوشمند سازی و با بیش از 3000 پروژه‌ی هوشمند سازی شده در سطح کشور، محصولات خانه هوشمند خود را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تضمینی به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای جزییات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، کافی ست با تلفن 02188850539 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر، درخواست استعلام قیمت خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

چرا برای سیستم‌های هوشمندساز خارجی هزینه‌های گزاف بپردازید؟ کوباکو اولین تولیدکننده‌ی داخلی تجهیزات هوشمندسازی از سال 1388 با کامل‌ترین سبد محصولات در بازار و با بیش از 3000 واحد هوشمندسازی شده، برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در خدمت شماست. کافی‌ست همین حالا نام و تلفن خود را در باکس زیر وارد کرده یا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید.

 

کاربردهای ترکیبی پرده برقی هوشمند

استفاده از انواع پرده و کرکره برای بازشوها/پنجره های ساختمان، جدا از جنبه های عملکردی مثل تأثیر بر کنترل تابش و حرارت در فضای داخل خانه، نقش مؤثری از نظر جنبه ی دکوراتیو در محیط دارد. یک انتخاب درست و متناسب برای هر فضا می تواند اثر محسوسی در ایجاد حس آرامش و تمرکز در محیط  داشته باشد.

 

 

سیستم هایی که به صورت برقی هوشمند کرده اید، امکان استفاده از دکوراسیون به صورت ترکیب هایی با چیدمان منعطف را فراهم می کنند. شما می توانید در فضای مدرن خود چند عملکرد متنفاوت متناسب با سناریو خانه، سلیقه شخصی و نیاز خود داشته باشید.

این موضوع با توجه به متراژهای اکثر ساختمان های امروزی کمک شایانی به کیفیت فضا و داشتن احساس آرامش و آسایش هرچه بیشتر تا حد امکان می کند.

حال یک قدم جلوتر برویم تا پرده برقی هوشمند را بیشتر را احساس کنیم. در خانه هوشمند قادر خواهیم بود شدت نور (لوکس نور) مطلوب را در قسمت تنظیمات وارد کنیم و با توجه به شدت نور داخل منزل طی روز پرده باز شود تا از روشنایی روز استفاده کرده و شدت نور مورد نظر ما را با نور طبیعی تامین نماید. به این شکل در مصرف انرژی روشنایی ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

همچنین قادر خواهیم بود وضعیت های مختلف پرده برقی هوشمند را در هر سناریو ذخیره نماییم و بطور مثال با انتخاب سناریو خواب علاوه بر خاموش شدن چراغ ها و… پرده ها را هم جمع کنیم.

 

موارد کاربری پرده برقی هوشمند

  • تابش بیشتر نور خورشید در فصل سرد و نهایتا مصرف کمتر سیستم گرمایشی.
  • تابش کمتر نور خورشید در فصل گرم و نهایتا مصرف کمتر سیستم سرمایشی.
  • کاربری آسان تر از طریق باز و بسته کردن پرده از طریق کلید و ریموت و…
  • تنظیم باز و بسته بودن پرده در هر یک از سناریو ها.
  • باز و بسته شدن پرده به طور اتوماتیک با کاهش و افزایش روشنایی داخل فضا و استفاده از روشنایی روز.

 

نکات فنی پرده برقی هوشمند

بعد از ذکر کاربردهای پرده برقی، می رسیم به بحث فنی پرده های برقی هوشمند. شاید با خودتان فکر کنید که نیازی نیست به موارد فنی بپردازید اما دانستن برخی نکات با توجه به این که می توانند در تشخیص کیفیت و برآورد هزینه کمک کننده باشند، الزامی است. برخی از این نکات را در زیر با یکدیگر مرور می کنیم:

 

ریل و موتور پرده برقی هوشمند

در نظر داشته باشیم که موتور و ریل پرده برقی همزمان با انتخاب نوع پرده مشخص می شود. به طور مثال پرده بالارو، کنار رو، رومن و ….. و همچنین قدرت موتور پرده برقی به وزن پرده بستگی دارد.

به همین دلیل معمولاً در زمان ساخت پروژه و اجرای سیستم هوشمند صرفا سیم برق برای تغذیه موتور برقی، از تابلوهای هوشمند تا کنار پنجره کشیده می شود. سپس خرید و نصب موتور برقی در زمان بهره برداری از واحد توسط ساکنین انجام می شود.

 

ماژول کنترل پرده و هزینه اجرای آن

نکته دیگر اینکه عموما هر موتور پرده نیاز به 2 عملگر یا کانال یا رله برای فعال شدن در 2 جهت مختلف دارد که در محصولات مختلف هوشمند سازی قطعه (ماژول) جداگانه ای در نظر می گیرند که هم فضای بیشتری در تابلو هوشمند اشغال می کند هم هزینه بیشتری را به کارفرما و سازنده تحمیل می کند که این مشکل در طراحی تجهیزات خانه هوشمند کوباکو بر طرف گردیده است تا با کمترین زحمت نهایت لذت را از پرده های هوشمند منزل خود داشته باشید.

 

صدای پرده برقی هوشمند

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب پرده برقی میبایست توجه داشت، صدای موتور پرده برقی هست؛ چرا که بعضی مدل ها کم صدا هستند که با توجه به نوع کاربری مسکونی، اداری و… می بایست این مسئله را در نظر گرفت.

 

سخن آخر

پرده برقی هوشمند به عنوان یکی از آپشن های ساده تر هوشمند سازی معرفی شده که در عین سادگی، می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. شاید حتی وقتی به کار ساده‌ای مثل خاموش و روشن کردن چراغ فکر کنید، آپشن هایی مثل روشنایی هوشمند نیز پیش پا افتاده به نظر برسند؛ اما هنگام استفاده از آن ها و در مدت زمان طولانی تر، به مراتب متوجه خواهید شد که مصرف انرژی به چه میزان محسوسی کاهش یافته و تا چه حد به کیفیت زندگی‌تان افزوده شده و راحتتر هستید.

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از وقتی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه تا پیش از پایان سال 1402 بهره‌مند شوید.