خانه هوشمند در جیرفت

فهرست مطالب و عناوین
خانه هوشمند در جیرفت

تجهیزات خانه هوشمند در جیرفت چه جایگاهی دارند؟ هزینه هوشمند سازی در جیرفت چقدر است؟ جیرفت، یکی از شهرهای باستانی استان کرمان پر از مناظر طبیعی جذاب و روستاها و سازه‌های قدیمی ست که هوشمندسازی می‌تواند در صنعت گردشگری و افزایش جمعیت فعال شهر، مصرف بهینه‌ی انرژی و کیفیت کلی زندگی این شهر تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

خانه هوشمند در جیرفت

در دنیای امروز، هوشمند سازی خانه به عنوان یکی از روش‌های مدرن و جذاب برای بهبود کیفیت زندگی، صرفه جویی در مصرف انرژی و قدم برداشتن به سوی آینده‌ای با آسایش و راحتی بیشتر شناخته می‌شود. با توجه به پیشرفت فناوری، امکانات هوشمند سازی خانه به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در این مقاله، به بررسی هزینه هوشمند سازی خانه در جیرفت پرداخته‌ایم.

از آنجا که خانه هوشمند در جیرفت هنوز به عنوان یکی از روش‌های جدید و نوین و کمی آینده‌نگرانه شناخته می‌شود، بسیاری از مردم هنوز با این مفهوم آشنا نیستند؛ اما با توجه به اینکه هوشمند سازی خانه می‌تواند به شکل قابل توجهی به بهبود کیفیت زندگی کمک کند، مطمئناً راهکارهای هوشمندسازی کمک شایانی در این امر خواهد کرد.

 

 

هزینه هوشمند سازی در جیرفت

 

برخی از مزایای هوشمندسازی

در صورتی که از هوشمندسازی شناختی سطحی داشته باشید، می‌دانید که مزایای کوتاه مدت و بلندمدت آن تا چه حد به کیفیت زندگی افراد کمک می‌کند. در زیر به برخی از این مزایا اشاره کرده‌ایم که بد نیست مروری بر آن‌ها داشته باشیم:

  1. تجهیزات و راهکارهای امنیتی شامل دوربین مداربسته، کنترل تردد، اعلام سرقت و شبیه ساز حضور همگی به صورت تماماً هوشمند توسط یک سیستم یکپارچه
  2. راهکارهای مربوط به کنترل همه‌جانبه‌ی تجهیزات خانه همچون کنترل روشنایی، سرمایش و گرمایش، صدا، پرده‌ها، پریز برق، شیر گاز… که علاوه بر حفظ بیشتر انرژی در طولانی مدت و صرفه جویی در مصرف آن، از خطرات جانی و مالی احتمالی نیز جلوگیری می‌شود.
  3. هوشمندسازی باغچه با آبیاری هوشمند و هوشمندسازی استخر و سونا به صورت کاملاً مدرن و حرفه‌ای برای ساختمان‌ها و خانه‌های ویلایی در متراژ و ابعاد مختلف

و….

 

درباره‌ی شهر جیرفت

جیرفت، به عنوان مركز حوزه جغرافیایی – فرهنگی جازموریان در جنوب شرقی ایران قرار دارد. سنگ واره های حیوانی عظیم الجثه، آثار پراكنده دوران پارینه سنگی هزاره پنجم و آثار دوران نوسنگی هزاره سوم همگی نشان دهنده قدمت شهر جیرفت هستند.

 

شهر دقیانوس از قدیمی‌ترین و معروفترین شهرهای ایرانی در شمالِ جیرفت، بنا بر دانسته‌های تاریخ‌شناسان مربوط به دوره‌ی سلجوقیان می‌شود. وسعت شهر دقیانوس ۴۰ کیلومتر بوده که هسته‌ی مرکزی آن وسعت ۱۲ کیلومتری دارد.

 

تمدن پیدا شده در جیرفت از کهن‌ترین تمدن‌های بشری است؛ در واقع، آثار خطی به دست آمده از این تمدن، قبل از خط میخی کشف شده در بین‌النهرین قرار گرفته و در واقع جیرفت از نخستین شهرهایی‌ست که حدوداً 5 هزار سال پیش در ایران پدید آمد.

 

یک نکته‌ی جالب درباره‌ی این شهر این که اگر چه بیشتر سالها در جیرفت ریزش تگرگ و سرماریزه داریم؛ اما ریزش برف در شهر جیرفت، رخدادی کم‌سابقه تلقی می‌شود.

 

جیرفت از دو کلمه جیر به معنی پست و پایین و افت به معنی افتاده تشکیل شده است؛ بنابراین، جیرفت به معنای جلگه‌ی پست آبرفتی است.

 

خانه هوشمند در جیرفت

 

هزینه هوشمند سازی خانه در جیرفت + استعلام آنلاین

هزینه هوشمند سازی خانه در جیرفت بستگی به امکاناتی دارد که در خانه نصب می‌شود. برای مثال، نصب سیستم هوشمند روشنایی، سیستم هوشمند گرمایش و سرمایش، سیستم هوشمند امنیتی و سیستم هوشمند صوتی و تصویری می‌تواند هزینه هوشمند سازی خانه را افزایش دهد.

با توجه به اینکه هزینه هوشمند سازی خانه در جیرفت از طریق شرکت خانه هوشمند کوباکو نسبت به نمونه‌های خارجی کمتر است، قطعاً اگر ساکن شهر باشید برای هوشمند سازی تغریب شده اید؛ برای مثال، با نصب سیستم هوشمند روشنایی، می‌توانید به شکل قابل توجهی در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی کنید. همچنین، با نصب سیستم هوشمند گرمایش و سرمایش، می‌توانید در فصول سرد سال به شکل بهینه‌تری از گرمایش خود استفاده کنید.

در کنار امکانات نام برده شده، با نصب سیستم هوشمند امنیتی، می‌توانید خانه خود را در برابر سرقت و دزدی محافظت کنید. همچنین، با نصب سیستم هوشمند صوتی و تصویری، می‌توانید به شکل بهتری با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشید.

 

مشاوره و بازدید رایگان

در شهر شما

 

جمع بندی و سخن نهایی

هوشمندسازی خانه با توجه به پیشرفت لحظه‌ای تکنولوژی‌های مختلف همچون اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، به زودی به یک استاندارد و یکی از ملزومات هر خانه تبدیل می‌شود. هم‌اکنون با هوشمندسازی خانه‌ی خود، یک قدم به آینده‌ای بهتر نزدیک تر خواهید شد.

با توجه به وجود نمایندگی رسمی شرکت خانه هوشمند کوباکو در استان کرمان و همچنین شهر جیرفت، می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با کارشناسان ما برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه‌ی مد نظر در تماس باشید.

 

امتیاز شما
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در تابستان 1403 بهره‌مند شوید.