سیستم صوتی هوشمند و رقص نور

فهرست مطالب و عناوین
سیستم صوتی هوشمند و رقص نور

سیستم صوتی هوشمند و رقص نور از دیدگاه بعضی از مشتریان یکی از امکانات جذاب در یک ساختمان هوشمند است. در اصل با هوشمندسازی یک ساختمان، ما سیستم صوتی را به صورت یکپارچه به عنوان زیرمجموعه ای از سیستم خانه هوشمند قرار می دهیم و آن را کنترل می کنیم.

امکان مضاعفی که در ترکیب با سیستم صوت برای کاربر وجود دارد، استفاده از آپشن های ترکیبی تغییر رنگ نورهای سیستم روشنایی به صورت ریتمیک و هماهنگ با سیستم صوت است که اصطلاحاً تحت عنوان “رقص نور” شناخته می شود.

 

ویدیوی معرفی سیستم صوتی هوشمند و رقص نور

 

تجهیزات مورد نیاز

برای داشتن سیستم صوتی هوشمند در ساختمان خود، تجهیزات اصلی مورد نیاز، آمپلی فایر است که به شما امکان داشتن و انجام تنظیمات صدا را در چند فضا به طور همزمان می دهد.

در خانه هوشمند کوباکو دو نوع آمپلی فایر 2 کانال و 5 کانال طراحی و تولید می شود که بنا بر خواسته ی کاربر و تعداد فضاها برای هر پروژه از آنها استفاده می شود. با استفاده از این سیستم شما امکان پخش چند موسیقی متفاوت در چند فضا به طور همزمان خواهید داشت.

 

ویژگیهای این سیستم

سیستم صوتی هوشمند و رقص نور توسط ماژول RGB Driver موجود در سیستم روشنایی عمل می کند که شامل ویژگی‌های زیر است:

  • قابلیت انتخاب بیش از یک میلیون رنگ برای کاربر
  • قابلیت اجرای ریتمیک و هماهنگ نور و موزیک
  • قابلیت اجرای چند نوع موزیک و نورپردازی متفاوت در چند فضا، به صورت هم زمان

 

برای اجرای موزیک در سیستم صوتی خانه هوشمند کوباکو، به راحتی امکان اتصال فلش به تاچ پنل سیستم وجود دارد. همچنین این امکان از طریق برنامه ی بلوتوث روی تلفن موبایل در ارتباط با سیستم هوشمندسازی ساختمان وجود دارد؛ در این حالت در واقع تلفن موبایل به عنوان Player موزیک عمل می کند.

 

آمپلی فایر ها همانند دیگر قطعات و تجهیزات زیرساختی سیستم هوشمندسازی ساختمان جزو تجهیزات تابلویی است که در تابلو برق ساختمان نصب می شوند و از آنجا از طریق سیم کشی شبکه هوشمند در ساختمان که منطبق بر پروتکل بین المللی KNX انجام می شود، با دیگر تجهیزات و دستگاه های مورد نظر مرتبط می شود.

 

برای مشاهده‌ی جزییات بیشتر می توانید از منوی محصولات در وبسایت کوباکو به بخش ماژول های تابلویی بروید و انواع آمپلی فایرهای تولید کوباکو را بررسی نمایید.

 

استعلام قیمت و سفارش تجهیزات

ماژول RGB Driverجزو تجهیزات سقفی و دیواری سیستم هوشمندسازی کوباکو است و که برای بررسی جزییات بیشتر این قطعه نیز می توانید از منوی محصولات در وبسایت کوباکو به بخش ماژول های سقفی و دیواری مراجعه نمایید.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

چرا برای سیستم‌های هوشمندساز خارجی هزینه‌های گزاف بپردازید؟ کوباکو اولین تولیدکننده‌ی داخلی تجهیزات هوشمندسازی از سال 1388 با کامل‌ترین سبد محصولات در بازار و با بیش از 3000 واحد هوشمندسازی شده، برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در خدمت شماست. کافی‌ست همین حالا نام و تلفن خود را در باکس زیر وارد کرده یا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید.

 

امتیاز شما
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.