توضیحات

برخی از مهمترین مشخصات و امکانات آیفون تصویری هوشمند شرکت کوباکو

  • صفحه نمایش 7 اینچ و 10 اینچ خازنی
  • قابلیت ارتباط داخلی بین طبقات
  • قابلیت ارتباط صوتی و تصویری از طریق تلفن های همراه هوشمند با پنل درب ورودی
  • مشاهده دوربین های مداربسته داخل ساختمان
  • 2 سال گارانتی بی قید و شرط
  • 10 سال خدمات پس از فروش

 

معرفی و مزایای آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند یک سیستم اینترکام ویدیویی مدرن است که ویژگی‌های پیشرفته و فناوری هوشمند را با کارایی آیفون های ساده ادغام می‌کند. برخی از مزایای کلیدی یک سیستم اینترکام تصویری هوشمند عبارتند از:

امنیت پیشرفته و مدیریت ورود و خروج افراد – اینترکام‌های ویدیویی هوشمند به کاربران اجازه می‌دهند تا مهمانان و مراجعین را به صورت بصری تأیید کنند، کنترل دسترسی را مدیریت کنند و با سایر ویژگی‌های امنیتی مانند دوربین‌های مدار بسته یکپارچه شوند. این موضوع به جلوگیری از جرم و بهبود امنیت کمک می کند.

دسترسی از راه دور و مدیریت مبتنی بر ابر – بسیاری از اینترکام‌های هوشمند را می‌توان از راه دور با استفاده از تلفن‌های هوشمند، تبلت یا رایانه مدیریت کرد. این امر به تیم های امنیتی و صاحبان خانه امکان می دهد بدون حضور فیزیکی، دسترسی و نظارت بر سیستم را کنترل کنند.

افزایش آسایش و راحتی – آیفون های تصویری هوشمند اغلب دارای برنامه‌های تلفن همراه اختصاصی هستند که به ساکنان اجازه می‌دهند از هر کجای دنیا به خانه‌ی خود دسترسی داشته باشند، فیدهای زنده‌ی دوربین را مشاهده کنند و تنظیمات را از دستگاه‌های شخصی خود مدیریت کنند. همچنین ویژگی‌هایی مانند تماس ویدیویی، دسترسی از راه دور و ادغام آنها با سیستم های هوشمند سازی می‌تواند راحتی و امنیت را برای مستاجران افزایش دهند و ملک را برای خرید/اجاره در بازار رقابت مطلوب‌تر کند.

مقرون به صرفه بودن – در حالی که نصب و هزینه‌ی اولیه ممکن است کمی گران به نظر برسد، اینترکام ها می توانند از طریق بهبود امنیت، کنترل دسترسی و کاهش نیاز به حضور افراد برای مدیریت، صرفه جویی طولانی مدت در هزینه ها را فراهم کنند.

به طور خلاصه، اینترکام‌های ویدیویی هوشمند از فناوری‌های پیشرفته برای افزایش امنیت، راحتی و دسترسی سریع در مقایسه با سیستم‌های اینترکام فقط صوتی سنتی استفاده می‌کنند که آن‌ها را به یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها تبدیل کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون تصویری هوشمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا کوباکو؟

سادگی کار با تجهیزات

تجهیزات و اپلیکیشن کنترل خانه کوباکو همگی با پشتیبانی صددرصدی از زبان فارسی و بومی سازی شده بر اساس معیارهای فرهنگی و اقلیمی کشور ایران تولید می‌شوند.

افزایش کیفیت زندگی و حفظ منابع

خانه هوشمند کوباکو راه‌حل‌های قابل اعتماد و باکیفیت را برای خانه شما پیشنهاد می‌کند. با هوشمند سازی، به سمت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آلایندگی کمتر حرکت کنیم.

خدمات پس از فروش 10 ساله

2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت دانش‌بنیان کوباکو از اولین ارائه‌دهنده‌ی سری تجهیزات خانه هوشمند در ایران از سال 1388

راهکارها و محصولات هوشمندسازی

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.