قیمت خانه هوشمند در اراک

فهرست مطالب و عناوین
قیمت خانه هوشمند در اراک

اگر ساکن شهر اراک هستید و قصد ساخت و ساز و یا هوشمندسازی خانه‌ی خود را در این شهر دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. هزینه هوشمند سازی در اراک به عوامل متنوعی بستگی دارد که هر یک از آنها مستقیما بر قیمت خانه هوشمند در اراک تاثیر دارند. پس بیایید به این موارد بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید….

 

 

اراک، شهر کوچه‌های منظم!

 

خلاصه‌ی مقاله + استعلام قیمت

در این پست از مجله‌ی کوباکو با هم به بررسی عوامل موثر بر هزینه هوشمند سازی در اراک و قیمت خانه هوشمند در اراک پرداخته ایم. ابتدا برای شما درباره‌ی این شهر و خصوصیات و جاذبه‌های دیدنی آن صحبت کرده‌ایم و سپس به همراه شما به عوامل موثر بر هزینه‌ی هوشمندسازی اشاره کردیم. در انتها نیز از خدمات شرکت خانه هوشمند کوباکو در این زمینه گفته ایم. در صورتی که ساکن اراک هستید و نیاز به مشاوره درباره‌ی هوشمندسازی خانه‌ی خود دارید، می‌توانید همین حالا از طریق تلفن 02188850534 با ما در تماس باشید و یا درخواست خود را در فرم زیر برای ما ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

برای استعلام قیمت، درخواست مشاوره و بازدید از پروژه‌ی شما در شهر خود به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، همین حالا نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان فروش کوباکو با شما تماس بگیرند. همچنین برای مشاوره‌ی سریع می‌توانید با 02188850534 تماس بگیرید.

 

درباره‌ی شهر اراک

اگر نگاهی به نقشه ایران بیاندازید، شهر اراک را در مرکز و کمی متمایل به غرب کشور می‌بینید؛ اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران، از بزرگ‌ترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی‌ست که قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به‌حساب می‌آید (منبع: ویکیپدیا).

 

اراک به دلیل داشتن کارخانه‌ها و صنایع مختلف، قلب صنعتی کشور به حساب می‌آید.

 

قدمت شهر اراک به دوران قاجار برمی‌گردد؛ یوسف خان گرجی (از حاکمان گرجی ایران در زمان حکومت قاجار و بانی شهر اراک) قبل از ساخت این شهر، شهرهای گرجستان و قفقاز را دیده بود و به همین دلیل، سعی کرد اراک را نیز مانند آن‌ها منظم بسازد؛ به طوری که کوچه‌های شهر فاصله‌ی یکسانی با یکدیگر داشته باشند و بازار بزرگ نیز در مرکز شهر در دسترس عموم باشد.

 

هزینه هوشمند سازی در اراک

 

هزینه هوشمند سازی در اراک

در بخش قبلی مقاله با شهر اراک بیشتر آشنا شدیم و حالا از عوامل موثر بر قیمت خانه هوشمند در اراک می‌گوییم. به مانند شرایط هوشمند سازی در تمامی شهرهای دیگر ایران توسط شرکت کوباکو، هزینه هوشمند سازی در اراک نیز به عوامل مختلفی همچون کاربری پروژه، نوع تجهیزات درخواستی و نوع سیم کشی و تعداد و متراژ واحدها بستگی دارد. در این قسمت، سعی می کنیم با توضیحی کوتاه از هر یک از این موارد، شما را با آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

 

کاربری پروژه

بحث مسکونی، ویلایی یا اداری/تجاری بودن پروژه یکی از مباحث مهم در تعیین نوع تجهیزات هوشمند سازی و قیمت نهایی این فناوری‌ست. خانه‌های مسکونی به راحتی می‌توانند به تمامی امکانات و تجهیزات هوشمند سازی مجهز شوند؛ اما خانه‌های ویلایی مزیت‌های اضافه‌تری مثل امکان استفاده از آبیاری و استخر و سونای هوشمند را دارند و همینطور به سبب نوع ساخت و فضای استفاده شده قطعاً تفاوتهایی با هوشمندسازی یک واحد مسکونی خواهند داشت.

از طرف دیگر، هوشمند سازی اداری تجاری نیز به سبب استفاده از تجهیزات BMS (سیستم مدیریت یا اتوماسیون ساختمان) برخی ویژگی‌های خاص خود را دارند و تنظیم فعالیتها در یک ساختمان با این کاربری ممکن است تفاوتهایی با خانه‌های مسکونی و ویلایی داشته باشد. برای مثال، سیستم احضار آسانسور یا آسانسور هوشمند ممکن است در یک ساختمان مسکونی، ویژگیهای خود را نمایان نکند؛ اما همین سیستم در یک ساختمان اداری یا تجاری، برای پذیرش میهمانان یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

 

نوع تجهیزات و سیستمها

در محاسبه‌ی هزینه هوشمند سازی در اراک (و باقی شهرهای کشور)، یکی از موضوعات مهم در تعیین قیمت، نوع تجهیزاتی‌ست که کارفرما نیاز دارد. ممکن است شما برای خانه‌ی خود تنها نیاز به روشنایی و سیستم صوتی هوشمند داشته باشید که مشخصاً قیمت کمتری به نسبت پکیج های دیگر هوشمند سازی خواهد داشت و شخصی دیگر، علاوه بر سیستمهای انتخابی شما، نیاز به سیستم امنیتی، کنترل تردد، آیفون و تاچ پنل و… داشته باشد. این موضوع به توجه به این که به نیاز و سلیقه‌ی شما وابسته است، قیمت نهایی هوشمند سازی را برای هر پروژه دستخوش تغییر خواهد کرد.

 

 

مرحله ساخت و وضعیت سیم کشی پروژه

این موضوع در محاسبه قیمت خانه هوشمند در اراک به دلیل تفاوت بستر سیم کشی بر روی هزینه‌ی نهایی تاثیر مستقیم دارد. تجهیزات هوشمند سازی شرکت خانه هوشمند کوباکو بر دو بستر سیم کشی هوشمند بر مبنای پروتکل KNX و سیم کشی سنتی (عادی) اجرا می‌شوند که همین موضوع سبب شده تا اگر از مرحله‌ی ساخت و سیم کشی ساختمان شما گذشته و یا حتی ساکن یک خانه در مرحله‌ی پس از ساخت هستید، باز هم بتوانید از مزایای هوشمند سازی بهره ببرید.

همچنین در کنار این موضوع، متراژ (و از آن مهمتر، تعداد خواب یا اتاق) و همچنین تعداد واحدهای یک پروژه نیز به صورت مستقیم در هزینه هوشمند سازی در اراک تاثیر دارند.

 

خدمات خانه هوشمند کوباکو

شرکت تولیدی و دانش‌بنیان خانه هوشمند کوباکو با 14 سال سابقه در زمینه‌ی تولید و اجرای تجهیزات هوشمند سازی خانه در ایران و با بیش از 2000 واحد هوشمند سازی شده، خدمات خود را بر بستر سیم کشی هوشمند KNX و سیم کشی سنتی به تمامی کارفرمایان و پروژه‌های ساختمانی در سراسر کشور ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های خانه هوشمند کوباکو عبارتند از:

  • گارانتی و ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله
  • حذف هزینه‌های واردات کالای خارجی مثل گمرک و کاهش قیمت تمام شده
  • طراحی بسیار پیشرفته ماژول های خروجی، هوم سنتر و… و ثبت اختراعات مختلف
  • عدم وجود نگرانی تامین قطعات بابت تحریم
  • سهولت نصب و راه اندازی و برنامه ریزی
  • سامانه‌ی آموزشی حضوری و آنلاین اختصاصی
  • و….

 

امتیاز شما
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.