استخر و سونای هوشمند

فهرست مطالب و عناوین
استخر و سونای هوشمند

 

اتوماسیون استخر یکی از فرایندهای هوشمند سازی مخصوصاً در ویلاها است که می تواند به کاهش مصرف انرژی و ماندگاری استخر شما کمک فراوانی کند. در این مقاله درباره‌ی استخر و سونای هوشمند و موارد استفاده و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کرده ایم. در ضمن، پیش از شروع مقاله، نحوه‌ی استعلام قیمت آنلاین این امکان هوشمند سازی از شرکت تولیدی کوباکو را به شما معرفی کردیم. پس همراه ما باشید….

 

قیمت استخر و سونای هوشمند

برای ساده تر شدن فرایند استعلام قیمت و مشاوره، در این بخش توضیح کوتاهی درباره‌ی این نوشته و نحو‌ی استعلام قیمت می‌دهیم. خانه هوشمند کوباکو از سال 1388 با تکیه بر دانش فنی مهندسین خبره‌ی خود در زمینه‌ی تولید تجهیزات هوشمند سازی، تا به امروز توانسته بیش از 2000 واحد مسکونی، اداری تجاری و ویلایی را با همکاری 32 نماینده‌ی خود در سراسر کشور هوشمند سازی کند.

تمامی تجهیزات تولید کوباکو با گارانتی 2 ساله و ضمانت خدمات پس از فروش 10 ساله خدمت شما ارائه می‌شوند. برای استعلام قیمت می‌توانید مشخصات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید و یا با تلفن دفتر مرکزی 02188850534 تماس بگیرید.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

چرا برای سیستم‌های هوشمندساز خارجی هزینه‌های گزاف بپردازید؟ کوباکو اولین تولیدکننده‌ی داخلی تجهیزات هوشمندسازی از سال 1388 با کامل‌ترین سبد محصولات در بازار و با بیش از 3000 واحد هوشمندسازی شده، برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در خدمت شماست. کافی‌ست همین حالا نام و تلفن خود را در باکس زیر وارد کرده یا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید.

 

معرفی و ویژگی های اتوماسیون استخر

استخر و سونای هوشمند در واقع شامل کنترل سه بخش اصلی استخر، سونا و موتورخانه ی مربوط به این دو مورد می شود. استخر هوشمند مشخصا در ویلاها بیشترین کاربرد را دارد. این سیستم از طریق طراحی و پیش بینی نصب قطعات الکترونیکی مورد نیاز در تابلو برق هوشمند ویلا/ساختمان و همچنین پیش بینی و به کارگیری تجهیزات موتورخانه از جمله پمپ ها و دستگاه های تصفیه در ارتباط با سیستم هوشمندسازی استخر و سونا اجرا می‌شود.

برخی از ویژگی‌های استخر و سونای هوشمند کوباکو عبارتند از:

  • احساس آسایش و آرامش مطلوب و همچنین صرفه جویی در زمان (برای انجام شدن فرایندهای مقدماتی تأسیساتی استفاده از سونا و استخر)
  • امکانات زیر از دو طریق اصلی تاچ پنل (در محل ساختمان مورد استفاده) و تلفن همراه هوشمند (از راه دور و از طریق اپلیکیشن کوباکو) قابل دسترسی و استفاده است.
  • قابلیت برنامه ریزی و زمان دهی مشخص برای داشتن دمای مطلوب در استخر و سونا (برای مثال قبل از حرکت به سمت مقصد)
  • قابلیت تنظیم/تعیین دمای مورد نظر برای استخر و سونا
  • قابلیت تعیین زمان انجام تصفیه ی آب استخر، قبل از رسیدن به مقصد
  • قابلیت تنظیم برنامه و زمان دهی برای انجام فرایندهای تصفیه و تنظیم دما، به صورت اتوماتیک در بازه های زمانی مشخص

 

استخر هوشمند

 

مزایا و موارد استفاده

استخر و سونا در یک ویلا، آسایشِ بدون شک برای صاحبان فراهم می‌کنند. با این حال، این امکانات نیاز به مراقبت و نگهداری مداوم دارند. اتوماسیون استخر ( استخر و سونای هوشمند ) این مشکل را با واگذاری بیشتر فرآیندهای نگهداری به سیستم خانه هوشمند حل می کند که زندگی مالکان را تا حد زیادی ساده کرده و در گذر زمان و وقت و هزینه‌ی انرژی اضافی صرفه جویی می کند.

اتوماسیون استخر تا حد زیادی فرآیندهای مدیریت آن را ساده می کند. همانطور که اشاره کردیم، به لطف سیستم هوشمندسازی کوباکو می توانید پارامترهایی مانند دما، خلوص آب و تصفیه و چندین سناریوی مختلف را از راه دور کنترل کنید. بنابراین، به عنوان مثال، در صبح، زمانی که تصمیم می گیرید برای ورزش بروید یا فقط با شنا در استخر استراحت کنید، سیستم آن را طبق برنامه راه اندازی کرده و تمام پارامترهای لازم را کنترل می کند.

 

دمای دلخواه و در زمان مشخص

پشتیبانی از سطح و دمای مورد نیاز آب. هنگام استفاده از استخر در حالت پیوسته به این عملکرد نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، شما اغلب دوستان را برای آخر هفته دعوت می کنید و مهمانی های استخر می گیرید. یا صاحب یک هتل کوچک یا یک کلوپ کشور هستید و از مهمانان پذیرایی می کنید.

 

کنترل کیفیت و خلوص آب

این یکی از مهمترین موضوعات استخر و سونای هوشمند است. این سیستم با کمک سنسورهای نصب شده در استخر، کیفیت آب و میزان آلودگی و همچنین وضعیت فیلترها را کنترل می کند. در صورت لزوم می‌توان فرآیند فیلترینگ و تصفیه‌ی آب را آغاز کرد. تمام اطلاعات در مورد وضعیت آب و تمیز کردن به تلفن هوشمند مالک ارسال می شود. در صورت بروز شرایط پیش بینی نشده، پیام اضطراری دریافت خواهید کرد.

 

صرفه جویی

تعبیه‌ی استخر در کل لذت ارزانی نیست. با این حال، با یک استخر هوشمند این فرصت را دارید که هزینه های خود را کاهش دهید. یک سیستم خودکار از آب و برق کمتری برای گرمایش و روشنایی استفاده می کند و به لطف کنترل به موقع به جلوگیری از هدر رفتن آب استخر کمک می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.