خانه هوشمند کردان

فهرست مطالب و عناوین
خانه هوشمند کردان

با توجه به رشد فناوری در دنیای امروز، هوشمندسازی خانه‌ها در شهرهای مختلف ایران، از جمله کردان، به یکی از مهمترین موضوعات روز در صنعت ساختمان تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی هزینه هوشمندسازی خانه در کردان و معرفی خانه هوشمند کردان خواهیم پرداخت و همچنین به مزایای هوشمند سازی ویلا در کردان نیز اشاره می کنیم. با مجله کوباکو همراه باشید.

 

استعلام هزینه هوشمندسازی خانه در کردان

در این مقاله درباره‌ی خانه هوشمند در کردان (که این روزها به یکی از محبوبترین مناطق برای سفر و همچنین ساخت ویلاهای مختلف و لوکس شده است) نوشته شده که در آن، به معرفی این روستا پرداختیم و سپس عوامل موثر بر قیمت و همچنین سیستم هایی را که در هوشمند سازی ویلا در کردان استفاده می شوند نیز بررسی کرده ایم.

شرکت خانه هوشمند کوباکو با 14 سال سابقه‌‌ی فعالیت در زمینه‌ی تولید تجهیزات هوشمند سازی، با سبد کاملی از محصولات و با بیش از 3000 پروژه‌ی هوشمند سازی شده در سطح کشور، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات خود در تمامی شهرهای ایران از جمله شهر کرج و روستای کردان است. برای مشاوره و بازدید رایگان از پروژه، کافی ست همین حالا با تلفن 02188850534 تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

 

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه

برای استعلام قیمت، درخواست مشاوره و بازدید از پروژه‌ی شما در شهر خود به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، همین حالا نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان فروش کوباکو با شما تماس بگیرند. همچنین برای مشاوره‌ی سریع می‌توانید با 02188850534 تماس بگیرید.

 

هزینه هوشمندسازی خانه در کردان بستگی به اندازه خانه (و تعداد واحدهای ساختمان)، نوع سیستم‌های هوشمند مورد نظر و تعداد دستگاه‌های مورد استفاده در هر واحد (یا در هر اتاق خانه) دارد. به طور کلی، هزینه هوشمندسازی خانه می‌تواند در بازه های مختلفی قرار گرفته باشد؛ اما با توجه به اینکه سیستم‌های هوشمند می‌توانند به کاهش مصرف انرژی و افزایش راحتی و امنیت شما کمک کنند، این هزینه می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته شود.

 

درباره شهر کردان

کُردان در ۱۵ کیلومتری کرج روستایی در استان البرز (کرج) است. باتوجه به مستندات موجود و اشیاء کشف شده و نقشه های قدیمی،قدمت کردان به پیش از قرن ۶ قمری برمی گردد و در آن زمان از اهمیت سیاسی و جغرافیایی بالایی برخوردار بوده است در آن زمان مرکزیت سیاسی و نظامی کرج در کردان بوده است. (منبع: ویکیپدیا)

 

روستای کردان در دهستان چندار قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳٫۷۹۵ نفر (۱٫۱۵۰ خانوار) بوده‌است و این منطقه به خاطر درختان انبوه و آب و هوای مناسب توریست‌های زیادی را جذب کرده‌است. مردم کردان به گویش کرجی تکلم می‌کنند.

 

 

مزایای خانه هوشمند کردان

در محلی همچون کردان که این روزها میزبان افراد مختلفی از شهرهای اطراف و خصوصاً تهران است، سیستم های هوشمند سازی می توانند برای صاحبان ویلاها و خانه ها مزایای بسیار زیادی داشته باشند. برخی از این مزایا عبارتند از آسودگی خیال و راحتی در زندگی روزمره، ایجاد لایه های امنیتی جدید و محافظت از حریم خصوصی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و به دنبال آن، کاهش هزینه‌های خانه. این موارد را به تفکیک در زیر توضیح داده ایم:

 

1- راحتی و آرامش خیال

یکی از مهمترین جنبه‌های یک خانه‌ی هوشمند، توانایی منحصربه‌فرد آن در زمینه‌ی ایجاد راحتی و آسایش برای افراد حاضر در خانه است. سیستم های تعبیه شده در یک خانه ی هوشمند، همگی قابلتی کنترل از راه دور (از هر جای دنیا که باشید) دارند که همین موضوع باعث شده خیال شما از بابت خانه‌تان، هر کجا که هستید، راحت باشد. همچنین انجام کارهای اضافی مثل خاموش یا روشن کردن چراغ ها و سیستم های تهویه یا چک کردن پریزها و وسایل برقی و یا دیگر موارد که متصل به سیستم یکپارچه هوشمند هستند، همگی به صورت اتوماتیک و با تعریف سناریوهای خاص طبق سلیقه و نیاز شما تنظیم می شوند و شما وقت بسیار بیشتری برای رسیدگی به امور شخصی خودتان خواهید داشت.

 

2- حفظ امنیت و حریم خصوصی

یکی از آپشن های مهم هوشمند سازی، سیستم امنیتی آن است که متشکل از چندین بخش مختلف می شود؛ برای مثال، سیستم امنیتی هوشمند علاوه بر دزدگیر و آژیر (که از بدیهیات این سیستم هستند)، سیستم هایی همچون سنسور تشخیص حرکت، سیستم کنترل تردد، اتصال دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تعریف سناریوی خروج و شبیه ساز حضور و همچنین قفل درب و پنجره‌ی هوشمند به همراه سنسور تشخیص دود و جلوگیری از خسارات مالی و جانی، همگی بخشی از سیستم امنیتی هستند که در هر کجای دنیا که باشید، خیال شما را بابت امنیت خانه و یا ساختمان و ویلا راحت می‌کند.

 

3- صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی از موارد مهمی که خانه هوشمند را به یک خانه سبز (دوستدار محیط زیست) تبدیل می کند، این است که تکنولوژی های استفاده شده با توجه به این که بر اساس نیاز و همچنین بر اساس تشخیص حضور یا عدم حضور شما اقدام به مصرف انرژی می کنند، در دراز مدت به کاهش مصرف آب، برق و گاز کمک فراوانی کرده و همین موضوع به صورت ناخوداگاه سبب می شود که هزینه های شما برای انرژی خانه نیز کمتر شود.

 

 

 

سیستم های هوشمند سازی

انواع سیستم های هوشمند سازی که در خانه ها و ساختمان های مختلف نیز قابل استفاده هستند، در خانه هوشمند کردان نیز قابل اجرا است. سیستم های هوشمند سازی مختلف که توسط شرکت تولیدی دانش بنیان کوباکو به شما ارائه می شوند، عبارتند از:

  • سیستم روشنایی هوشمند
  • سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند
  • سیستم امنیتی هوشمند
  • سیستم صوتی هوشمند و رقص نور
  • آیفون و تاچ پنل هوشمند
  • پرده برقی هوشمند
  • آبیاری هوشمند گیاهان
  • شیر برقی آب و گاز
  • پرده و سایبان هوشمند
  • احضار آسانسور

 

هوشمند سازی ویلا در کردان

با توجه به ساخت ویلاهای مختلف و لوکس در روستای کردان و علاقه مندی افراد به سرمایه گذاری بر روی این ویلاها، وجود سیستم های امنیتی هوشمند و امکان کنترل از راه دور تجهیزات خانه سبب می شود تا هوشمند سازی ویلا در کردان به راه حلی مناسب و مطمئن برای افزایش امنیت، افزایش ارزش ویلا و همچنین ایجاد آسایش بیشتر برای ساکنین آن شود.

 

 

خانه هوشمند کردان

در نهایت، هوشمندسازی خانه در کردان یک گام بزرگ به سوی آینده است. با استفاده از فناوری‌های هوشمند، می‌توانیم زندگی راحت‌تر، امن‌تر و کارآمدتری داشته باشیم. اگر در نظر دارید خانه خود را هوشمند کنید، حتماً با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خود و خانواده‌تان بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.