خانه هوشمند کوباکو در نوزدهمین نمایشگاه ساختمان تهران

فهرست مطالب و عناوین
درباره کوباکو

همچنان که مستحضر هستید هر سال مطابق با تقویم نمایشگاهی در مرداد ماه گرم ترین ماه سال نمایشگاه بین المللی تهران میزبان فعالان و علاقه مندان صنعت ساختمان است. خانه هوشمند کوباکو در نوزدهمین نمایشگاه ساختمان تهران با سبد خرید کامل و طیف وسیعی از خدمات حضور پیدا کرد و میزبان بسیاری از عزیزان از جمله مشتریان سالیان دور شروع فعالیت کوباکو به عنوان همراهان همیشگی تا مسئولین نظام مهندسی و اعضای انجمن انبوه سازان استان های مختلف، مقررات ملی ساختمان، نمایندگان محترم خانه هوشمند کوباکو در شهرهای مختلف بود که این گزارش شرح مختصری از فعالیت خانه هوشمند کوباکو در بزرگترین رویداد نمایشگاه کشور، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران است.

 

غرفه خانه هوشمند کوباکو در نوزدهمین نمایشگاه ساختمان تهران 98

خانه هوشمند کوباکو همچون رویداد ها و نمایشگاه های پیشین در این نمایشگاه در ورودی سالن 6 پذیرای فعالان صنعت ساختمان و بویژه حوزه ی هوشمند سازی ساختمان بود.

کوباکو در این نمایشگاه از  آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به عنوان اولین تولید کننده ی سیستم های خانه هوشمند در ایران از سال 1388 به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه رونمایی کرد.

 

استقبال کم نظیر از غرفه کوباکو به عنوان تولید کننده سیستم های خانه هوشمند در ایران

حضور پر رنگ خانه هوشمند کوباکو در نوزدهمین نمایشگاه ساختمان تهران

 

با توجه به روند رو به رشد استفاده از تکنولوژِی های نو در ساختمان سازی در کشور، و از طرفی بومی سازی و تولید طیف متنوع محصولات هوشمند سازی ساختمان توسط کوباکو، شاهد استقبال کم نظیر بازدید کنندگان از غرفه خانه هوشمند کوباکو بودیم.

در این میان پیمانکاران، مجریان ساختمان های در حال ساخت و به ویژه مهندسان برق و تاسیسات به عنوان یکی از مصرف کننده ها، از پیاده سازی امکانات متنوع هوشمند سازی در محصولات کوباکو به عنوان کالای با کیفیت ایرانی ابراز خرسندی نمودند. امکاناتی حتی بیش از آنچه که در محصولات مشابه خارجی به چشم میخورد.

 

نگاهی به طیف گسترده ی پوشش دهی خدمات و محصولات کوباکو

یک هدف اصلی مجموعه ی “خانه هوشمند کوباکو” پوشش کامل آپشن های مورد نیاز برای هوشمندسازی هر واحد ساختمانی است؛

به این منظور برنامه ریزی و طراحی محصولات هوشمند سازی ساختمان و خدمات در دو بخش بررسی می شود:

  • زیربنایی (مثل ماژول ها، تابلوهای برق و سیم کشی ها)
  • روبنایی (مثل انواع تاچ پنل ها، پریزها و …)

در مسیر رسیدن به این هدف پیش بینی شده اند و چشم انداز همیشه به روز و رو به پیشرفت، سرلوحه ی کار قرار گرفته است.

 

طیف بازدید کنندگان از غرفه خانه هوشمند کوباکو

محصولات کوباکو در نمایشگاه صنعت ساختمان

 

در طی 4 رو برگزاری نمایشگاه از 6تا 9 مرداد 98 غرفه کوباکو میزبان عزیزان و طیف گسترده ای از فعالان این حوزه بود.

از این عزیزان میتوان به مشتریان سالیان دور شروع فعالیت کوباکو به عنوان همراهان همیشگی، مسوولین نظام مهندسی،اعضای انجمن انبوه سازان استان های مختلف، نمایندگان محترم کوباکو در شهر های مختلف و… تا دانشجویان علاقه مند به همراه شدن با تکنولوژِی روز در ساختمان، اشاره کرد. خانواده کوباکو از همه این بزرگواران تشکر و قدردانی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
استعلام قیمت هوشمند سازی
هوشمندسازی خانه و ساختمان با 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش

دیگر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال جدید رو هوشمند زندگی کن

به پاس قدردانی از زمانی که در اختیار ما قرار دادید، با ارسال مستقیم شماره‌ی خود از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما، از خدمات مشاوره و بازدید رایگان از پروژه در بهار 1403 بهره‌مند شوید.